:: MENU ::

Strona główna
Dane Techniczne
Obsługa
Historia produkcji
Instalacja elektryczna
Jesienna konserwacja
Warsztat
Schematy
Foto

Kontakt

Do tej pory wejśc:
 

 
 

INSTALACJA ELEKTRYCZNA

Motocykle M06B1, M06 B3 i pochodne "Gil", "Lelek", "Bąk" maja instalacje elektryczna 6V zasilaną z iskrownika-prądnicy prądu przemiennego.
- Lampa przednia w motocyklach M06B1, M06B3 i pochodnych o średnicy odbłyśnika 135mm ma żarówkę światła drogowego 6V-25/25W, zasilaną prądem przemiennym z dwóch cewek, oraz żarówkę światła postojowego 6V-2W, zasilaną z akumulatora.
- Akumulator kwasowy typu 3MB3 ma pojemność 10Ah i napięcie znamionowe 6V.
- W lampie tylniej motocykli M06B1 żarówka światła pozycyjnego ma moc 3W. W motocyklach M06B3 i pochodnych ma moc 5W.
– Światło 'stop' w motocyklach M06B1 ma żarówkę o mocy 5W. Motocykle M06B3 i pochodne do roku 1976 miały żarówkę światła 'stop' o mocy 15W, od 1967 żarówkę o mocy 21W.
– Sygnał dźwiękowy SES 6V jest mocowany do ramy, pod zbiornikiem paliwa i zasilany jest prądem stałym z akumulatora.
- We wszystkich motocyklach, do roku 1977, są stosowane prostowniki selenowe; w M06B1, M06B3 i pochodnych dwupłytkowe, prostujące jedną połówkę prądu sinusoidalnego typ SPSs-36-0,8.
- Stacyjka w motocyklach M06B1, M06B3 i pochodnych jest trójprzełożeniowa typu 70-11.
- Przełącznik świateł głównych typu P-107M jest umieszczony z lewej strony kierownicy.

Zdjęcia:
ELEKTRYKA M0B3
SCHEMAT POŁĄCZEŃ PRĄDU PRZEMIENNEGO M0B3
KONDENSATOR
MAGNETO
ISKROWNIK
BUDOWA ISKROWNIKA I
BUDOWA ISKROWNIKA II
BUDOWA ISKROWNIKA III
SCHEMAT WYPOSAŻENIA ELEKTRYCZNEGO W WSK 125
SCHEMAT INSTALACJI ELEKTRYCZNEJ WSK 175
SCHEMAT POŁĄCZEŃ WEWNĘTRZNYCH STACYJKI
ŚWIECE ZAPLONOWE
USTAWIENIE MAGNESÓW W STOSUNKU DO CEWKI